REGULAMIN – OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY PRODUKTÓW „SŁODKI SŁOIK”
§ 1
Zakres obowiązywania
- Niniejsze Ogólne Warunki stosuje się do umów sprzedaży produktów pod marką „SŁODKI SŁOIK” (zwanych dalej także w zależności od kontekstu jako „Produkt” lub „Produkty”), zawieranych na odległość pomiędzy sprzedającym: Agnieszka Bobrukiewicz, adres: ul. Radzymińska 22/54, 15-863 Białystok, Polska, NIP 5422594125, REGON 052195960, wpisanym do rejestru CEDG pod numerem 5422594125, (zwanym dalej jako: “AB GROUP”) oraz nabywcami tych produktów poprzez dedykowaną stronę internetową: www.slodkisloik.pl.
- Jakiekolwiek warunki sprzedaży ww. produktów odbiegające od niniejszych Ogólnych Warunków wymagają pisemnej zgody stron.
§ 2
Zawarcie umowy
- Jakakolwiek forma prezentacji Produktów za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej nie stanowi i nie może być interpretowane jako złożenia prawnie wiążącej oferty sprzedaży Produktów, zważywszy, że zarówno asortyment Produktów, jak i ich dostępność może ulec zmianie.
- Poprzez akceptację na dedykowanej stronie internetowej ikony ‘order to pay’ (zlecenie zapłaty), nabywca składa prawnie wiążące zlecenie nabycia Produktów, które zostały przez niego zidentyfikowane w wirtualnym koszyku zakupowym. Otrzymanie takiego zamówienia podlega natychmiastowemu potwierdzeniu. Z chwilą otrzymania potwierdzenia przez nabywcę, dochodzi do zawarcia między nabywcą a AB GROUP prawnie wiążącej umowy kupna-sprzedaży Produktów objętych zamówieniem.
- Poprzez zawarcie ww. umowy, AB GROUP zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia fabrycznie nowych i wolnych od jakichkolwiek wad fizycznych oraz prawnych Produktów objętych potwierdzonym zamówieniem, a nabywca zobowiązuje się do zapłaty uzgodnionej ceny oraz kosztów dostawy zgodnie z warunkami tego zamówienia.
§ 3
Odstąpienie od umowy
- Nabywca ma prawo odstąpić od umowy w sprawie kupna-sprzedaży Produktów wyłącznie według swojego uznania i bez konieczności powoływania się na jakiekolwiek okoliczności, pod warunkiem jednak, że skorzysta z tego prawa nie później niż w okresie czternastu (14) dni bezpośrednio następujących po otrzymaniu Produktów objętych zamówieniem.
- W celu skutecznego odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży, nabywca jest zobowiązany złożyć oświadczenie woli w formie określonej w załączniku 1 do niniejszych Ogólnych Warunków, według swojego uznania bądź przesyłając to oświadczenie na adres: info@slodkisloik.pl, bądź przesyłając je przesyłką listową na następujący adres obsługi klienta: “AB GROUP, Radzymińska 22/54, 15-863 Białystok
- W celu uniknięcia wątpliwości, w żadnym przypadku oświadczenie w sprawie odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży nie zostanie uznane za prawnie skuteczne, jeżeli zostanie wysłane mailem lub nadane w urzędzie placówki pocztowej lub nadane do wysyłki kurierem po upływie ww. czternastodniowego (14) terminu. W każdym przypadku nabywca może potwierdzić otrzymanie oświadczenia telefonicznie pod numerem obsługi klienta: +48 519 567 557, czynnym w godzinach 9.00-17.00, poniedziałek-piątek, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. AB GROUP zastrzega jednak, że przekazanie informacji telefonicznie nie jest wystarczające w celu prawnie skutecznego odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży. Prawnie wiążący skutek odstąpienia ma wyłącznie oświadczenie woli nabywcy sporządzone w formie pisemnej i przesłane AB GROUP w sposób wyżej określony.
- W braku wyraźniej zgody AB GROUP, nabywca nie jest uprawniony do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży Produktów, które zgodnie z treścią zlecenia nabywcy, zostały poddane personalizacji.
§ 4
Skutki odstąpienia
- W przypadku odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży Produktów, AB GROUP zobowiązuje się zwrócić wpłaconą przez nabywcę cenę w całości. Koszty dostawy zostaną potrącone z podlegającej zwrotowi ceny jedynie w sytuacji, gdy nabywca wybrał w złożonym zamówieniu inny niż najtańszy, oferowany przez AB GROUP, sposób dostarczenia Produktów.
- Jakakolwiek płatność podlegająca zwrotowi w skutek odstąpienia przez nabywcę od umowy kupna-sprzedaży Produktów, zostanie zwrócona nie później niż w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania przez AB GROUP oświadczenia o odstąpieniu. W każdym przypadku, AB GROUP ma prawo wstrzymać zwrot do czasu otrzymania Produktu w niepogorszonym stanie.
- Zwrot Produktu powinien zostać dokonany w okresie czternastu (14) dni od dnia otrzymania przez AB GROUP oświadczenia woli nabywcy o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży na adres: Radzymińska 22/54, 15-863 Białystok, Polska. Termin ten zostanie uznany za zachowany, w przypadku, jeżeli Produkt zostanie nadany do wysłania w placówce pocztowej lub za pośrednictwem kuriera przed upływem ww. czternastodniowego (14) terminu.
- W przypadku odstąpienia, nabywca ponosi wszelkie koszty związane ze zwrotem Produktu oraz ponosi odpowiedzialność w przypadku jego utraty lub uszkodzenia podczas wysyłki. W celu uniknięcia wątpliwości, zasada ta nie znajduje zastosowania w sytuacji, gdy zwrot Produktu następuje w rezultacie skorzystania przez nabywcę z przysługujących mu praw w ramach rękojmi za wady Produktu lub udzielonej gwarancji.
§ 5
Dostawa
- Wysyłka Produktu następuje po otrzymaniu ceny przez AB GROUP. W braku odmiennego porozumienia, wysyłka następuje z magazynu wskazanego w treści zamówienia.
- Wszelkie informacje dotyczące dostępności Produktu albo warunków jego wysyłki zawarte na dedykowanej stronie internetowej SŁODKI SŁOIK mają charakter wyłącznie szacunkowy i nie wiążą AB GROUP dopóki nie zostaną potwierdzone w umowie kupna-sprzedaży.
- AB GROUP ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w przypadku niezawinionej możliwości jego dostarczenia zgodnie z zamówieniem, pod warunkiem poinformowania o tym nabywcy nie później niż siedem (7) dni od potwierdzenia zamówienia.
§ 6
Produkty spersonalizowane
- Produkty marki SŁODKI SŁOIK mogą podlegać personalizacji na życzenie nabywcy zgodnie z zamówieniem.
- AB GROUP ma prawo odmówić personalizacji Produktu, jeżeli według własnej oceny uzna, że naruszałoby to przepisy prawa, prawnie chronione prawa osób trzecich lub byłoby to niewłaściwe z innych powodów. W każdym przypadku, nabywca zwalnia niniejszym AB GROUP od skutków jakichkolwiek roszczeń, kar, odszkodowań etc., które mogą być związane z dokonaną na jego życzenie personalizacją Produktu.
- Jakiekolwiek uprawnienia nabywcy do odstąpienia od umowy i zwrotu Produktu nie znajdują zastosowania do Produktów spersonalizowanych na wyraźne życzenie nabywcy za wyjątkiem sytuacji, gdy zwrot następuje w wykonaniu uprawnień nabywcy wynikających z rękojmi za wady Produktu lub udzielonej gwarancji.
§ 7
Cena oraz koszty dostawy
- Aktualny cennik wraz z kosztami dostawy Produktów znajduje się na dedykowanej stronie internetowej sprzedawcy: www.slodkisloik.pl.
- AB GROUP ma prawo do zmiany ww. cennika oraz kosztów dostawy w każdym czasie, pod warunkiem że zmiana taka będzie mieć zastosowania do zamówień w trakcie realizacji. Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
§ 8
Płatności
AB GROUP akceptuje dokonywanie płatności za Produkty kartą kredytową lub przelewem bankowym z wykorzystaniem internetowego serwisu transferu środków pieniężnych PayPal. Wszystkie przelewy powinny być dokonywane na rachunek bankowy wskazany na stronie internetowej: www.slodkisloik.pl.
§ 9
Gwarancja
- Ze względów różnic w oprogramowaniu i urządzeniach służących do edycji i prezentacji fotograficznej, mogą wystąpić nieznaczne różnice w zakresie kolorystyki Produktów. Mając to na uwadze, jakkolwiek AB GROUP podejmuje wszelkie działania, aby zapewnić, że prezentowane Produkty są w jak największym stopniu tożsame z oryginałem, rekomenduje się, aby składając ofertę, nabywca opierał swoją ocenę, przede wszystkim, na dostępnym opisie Produktu, będącego przedmiotem zamówienia.
- AB GROUP zapewnia, że dostarczony Produkt jest wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz posiada cechy przedstawione w opisie Produktu umieszczonym na dedykowanej stronie internetowej. Zobowiązania gwarancyjne AB GROUP obowiązują przez okres dwóch (2) lat od dostawy Produktu do nabywcy. W celu uniknięcia wątpliwości zobowiązania sprzedawcy wynikające z ustawowej rękojmi lub z gwarancji nie obejmują przypadków, gdy utrata cech Produktu jest wynikiem jego normalnego zużycia w trakcie korzystania.
- W przypadku, gdy w okresie obowiązywania gwarancji, okaże się, że dostarczony Produkt nie posiada określonych w umowie cech, jest niesprawny technicznie lub w inny sposób nieprzydatny do korzystania w sposób przewidziany, w sposób rozsądny porównując rzeczywiste cechy Produktu z cech przedstawionych w jego opisie na dzień złożenia zamówienia, nabywca, aby wykonać prawa przysługujące z gwarancji, zobowiązany jest zwrócić taki Produkt niezwłocznie po zaistnieniu wady oraz poinformować o tym fakcie sprzedającego. W takiej sytuacji, AB GROUP zobowiązana będzie, w zależności od wyboru nabywcy, zwrócić otrzymaną cenę Produktu albo, zakładając, że Produkt jest nadal oferowany, zastąpić taki Produkt na produkt, który jest fabrycznie nowy i wolny od wad. AB GROUP ponosi koszty zwrotu wadliwego Produktu, jak również koszty dostawy produktu zamiennego, zgodnie z warunkami określonymi na dedykowanej stronie internetowej SŁODKI SŁOIK
- Wszelkie powiadomienia związane z reklamacją stwierdzonych wad powinny być kierowane mailowo na adres:info@slodkisloik.pl lub na następujący adres punktu obsługi klienta: AB GROUP, ul. Radzymińska 22/54, 15-863 Białystok, Polska. Reklamacja powinna uwzględniać informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik 2 do niniejszych Ogólnych Warunków, aby umożliwić jej rozpatrzenie. Wszelkie zwrotu wadliwych Produktów powinny być kierowane na adres: “AB GROUP , Radzymińska 22/54, 15-863 Białystok , Polska.
- AB GROUP jest zobowiązana rozpatrzyć i odpowiedzieć niezwłocznie na złożoną reklamację a w każdym wypadku nie później niż trzydzieści (30) dni od jej otrzymania.
- W celu uniknięcia wątpliwości, jakiekolwiek uprawnienia nabywcy odnoszące się do zobowiązań gwarancyjnych AB GROUP dotyczą wyłącznie nabywcy i nie mogą być przeniesione na jakiekolwiek osoby trzecie, chyba że reklamacja zostanie uznana przez AB GROUP albo, w przypadku wystąpienia sporu, zasądzone przez właściwy sąd.
§ 10
Dane osobowe
Szczegółowe informacje, w tym prawa nabywcy, związane z przetwarzanymi przez AB GROUP danymi osobowymi, zawarte są w POLITYCE PRYWATNOŚCI.
§ 11
Postanowienia końcowe
- W przypadku, gdy zakup Produktu wiąże się z przyznaniem voucheru podarunkowego, voucher taki nie będzie podlegać wymianie na gotówkę za wyjątkiem sytuacji, gdy AB GROUP, według własnego uznania, wyrazi na to zgodę.
- Niniejsze Ogólne Warunki mogą ulec zmianie w każdym czasie. W przypadku zmiany, nowy ujednolicony tekst Ogólnych Warunków zostanie opublikowany na stronie internetowej: www.slodkisloik.pl i zacznie obowiązywać z dniem publikacji.
- Wszelkie spory związane z ważnością lub realizacją umów kupna-sprzedaży Produktów podlegać będą rozpatrzeniu przez właściwy sąd powszechny.
- Niniejsze Ogólne Warunki obowiązują od 1 grudnia 2021 r.